Lite skit..

Har inte hänt så mycket speciellt den senaste tiden..
Varit till sjukgymnasten som sa att jag hade varken diskbråck eller ryggskott.. Det var tydligen en muskel som varit inflammerad.. Men de verkade ha läkt ihop enligt honom.. Så ja löät bli att äta tabletter i två dagar för att se om de fortfarande gör ont, vilket de gjorde kan ja säga.. Höll fan på att dö när jag kom hem från hockeyn i tisdags.. Så de är bara att fortsätta knapra piller.. Ska ju träffa min läkare den 10e så då ska jag tvinga honom att skicka in mig på röntgen.. Har liksom fått tre olika svar på vad de är för fel på min rygg.. Vill veta på riktigt vad det är för fel.. Sen har jag även fått tid för operation den 25.. Riktigt underbart måste jag säga.. Ska bli skönt att få reda på om det är endometrios eller inte.. Och som tur är så har jag ingen match den dagen, men dagen efter. Så förhoppningsvis uppstår det inge komplikationer så jag kan ta den matchen.. Annars blir de ganska jobbigt eftersom Peter drar till Thailand så de finns ingen annan än jag som kan ta den matchen.. Men de lär väl lösa sig..
Har börjat plugga iaf nu.. Känns riktigt bra.. Men ligger efter redan eftersom jag fattade lite fel.. Men de ska nog lösa sig.. Borde inte sitta och blogg nu, borde räkna matte i stället.. Men man behöver lite paus emellan åt..

Igår hade jag och älsk en liten mysdag efter att han kom hem från Daniels begravning.. Vi åkte till Grängesberg och käka på systers jobb och sen tog vi ett varv på kupolen.. Kom hem med nya underkläder och ett par byxor åt mig och sedan så va vi till Elgiganten och köpte oss ett Nintendo Wii... :P Kul som sjutton, har inte spelat än, men jag kommer garanterat göra det i helgen.. :P

Idag ska vi på hockey i Leksand med mamma och magnus, det kan bli roligt..
Nästa vecka har jag planerat att åka på 6 hockey matcher.. Det kan bli jobbigt, men väldigt roligt! :)

Nu ska jag ta ett snack med min lärare och sedan sätta igång med matte..


Puss hej!

~spännande~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0