Låt de gå fort!

Låt denna dag gå fort nu!
Nyss pratat med avdelningen inne i Falun.. Dom trodde inte det skulle bli några problem även fast jag är förkyld. Så länge jag inte har feber så är det nog lungt och jag är ju på bättrings vägen och är bara täppt i näsan och hostig.. Så nu får jag inte bli sjukare..
Ska vara hemma hela dagen och bara ta det lungt och ladda inför imorrn..

Börjar störa mig på mina grannar nu.. Bodde en lugn äldre herre där förut.. Men nu bor de nå jävla polack skit eller liknande där och det är spring i trappen hela tiden och högt pratar dom hela tiden också! :(

Jaja, dags att röjja och städa lite kanske så mamma slipper gnälla när hon kommer hit ikväll.. Hon ska sova här eftersom hon ska köra in mig till Falun i morrn bitti och ja ska vara där redan halv 8.. Så slipper hon gå upp så tidigt och åka från Gagnef.. :) Har en snäll mamma jag som följer med och håller mig i handen! Haha

Ha en bra dag! <3


Pösspöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0