Längtar

Vart en halvdag i skolan idag iaf..  Har kommit ikapp och har koll på vad jag lär kunna tills på fredag när det är dags att skicka iväg nästa uppgift.. Hoppas på VG denna gång också.. Mitt mål är att få minst VG när denna kurs är över. Sen funderar jag på att läsa data eller svenska.. Får se hur det blir.. Fast bäst vore det ju om jag får ett jobb..
Just nu vill jag bara fylla år och att det ska bli jul så jag får lite extra pengar i plånboken så jag kan handla lite grejjer till lägenheten.. Vill ha en ny garderob och sedan lite färg och tapeter i hallen och köket så det blir lite finare.. Funderar på att ha en liten fest när jag fyller år.. Nån som är intresserad av att komma i så fall.. Inge kul att planera nått och sen är det ingen som vill komma.. Så skulle det vara nått, hojta till i så fall.. Blir väl den 18 december i så fall..

Nu bär det snart av till Leksand med mamma.. Hoppas på att få se en riktigt bra match! Men längtar tokmycket tills på fredag, det var ju ett tag sen man satt och frös nu.. Sen är de ju även dom trevligaste som ska sitta brevid mig och sköta de andra så det blir nog toppen! :) Alla matcher är roliga, men varannan är bättre.. :) Haha

Nej, dags att bege sig nu kanske!

Ha en bra kväll nu..

Pusspuss


~bubbel~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0