Kär?

Det känns som att jag är kär.
Fast jag är inte kär. Jag är ingenting just nu.
Men den där känslan är där. Jag känner mig glad och lycklig.
Alldeles nykär. Men varför? Vad jag vet så är jag inte kär.
Vill inte bli kär. Vill inte vara kär. Jag förstör ju bara allt i alla fall.
Jag vet inte ens vem jag skulle kunna var kär i.
Så nej, kär är jag inte. Jag är nog bara glad och lycklig.
Fast man kan ju vara hemligt förtjust i någon.
Vem vet, kanske de är det man är. Hemligt för en själv till och med.
Eller vet jag hur det ligger till fast jag inte vill erkänna för mig själv?
Hmm, myckat att fundra på. Fast ska jag vara helt ärlig så vet jag hur det ligger till.
Men det vet ingen annan. ;)

Spännande va? Nej inte ett dugg, men jag har väldigt tråkigt här hemma och funderar på en massa saker. Så bli inte förvånad om det dyker upp mer konstiga saker här i bloggen!


Pösspöss


~trust me, i know~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0