Jens Nielsen!

I onsdags kväll så kom mamma hit även fast hon inte skulle köra in mig till Falun.. Vi drog upp till Peder och gänget i Skräddarbacken och snacka lite skit och sen åkte vi hem och parkera bilen och så tog vi bussen ner på stan! Väl nere på stan så skulle jag vinka åt lilla Micke som stod utanför Skrubben.. Men vinkade lite överdrivet mycket så det small till som fan i armen.. Har inte en aning vad som hände, men ont så inåthelvete gjorde det iaf och dom få sekunder som gick innan de smäll till en gång till var nog dom längsta i mitt liv.. Höll på att lägga mig på backen och gråta för de gjorde så ont.. Det var inte axeln som hopper ur led, men nått hamna jävligt fel iaf.. 
Gick till Skrubben iaf och hällde i mig lite starkt och efter en timme så försvann den värsta smärtan.. Snacka skit med Micke och Åke och morsan va till Engelska än vända och sen tog vi en taxi hem strax före kl 2 nån gång.. Minns inte så mycket mer än att jag hade hicka från att vi gick ut från Skrubben tills vi kom hem till mig, och då var vi förbi Donken på vägen hem också.. De va ingen diskret hicka jag hade heller.. Taxichaffisen fick då skratta lite åt mig iaf och jag skratta jag med en hel del!
Gick upp vid kl 15 igår.. Jävligt segt var de! Men det vart ju också en 4-5 st blåbärs shots och sen 6-7 öl på det så de är kanske inte så konstigt att jag mådde dåligt igår.. Hahah Men nu ska jag inte dricka förens på nyår.. Kanske ska dricka när jag fyller år.. De visar sig..

Igår kväll kom Erik hit och så åkte vi och handla lite och så gjorde vi i ordning tacos och kollade  på film! Bästa och roligaste filmen helt klart! Hade fortfarande grymt ont i armen emellan åt och det gör fortfarande ont.. Men ska avvakta tills efter helgen får se hur det går.. Ringde och rådfrågade sjukvårdsrådgivningen igår efter som jag domnar bort i armen och de sticker och så men hon tyckte jag skulle ringa VC idag men jag orkar inte åka dit idag igen så därför avaktar jag.. Kan ju inte vara nått allvarligt, kan ju använda handen/armen och så.. Det bara knäpper och knastrar och har sig lite emellan åt.. Ganska pinsamt och förklara hur man gjorde illa sig på för vis.. Haha Men jag kan lyckas med allt tydligen! ;) 

Idag läste jag på dt.se att Jens Nielsen och Janne Houkko ska börja spela i Häradsbygden! Riktigt roligt tycker jag då Jensa är min absoluta favorit spelare någonsin och han kommer alltid att vara det! Och Janne är också lite av en favorit.. Nu får man chansen att se dom lira igen.. Kan bara bli bra! :) Tråkigt nog så spelar dom nartuligtvis ikväll i Leksand och jag måste vara i Borlänge ishall.. Inte för att jag har nått emot att vara där, men det hade varit jäkligt roligt att se dom spela.. Men det kommer väl fler matcher.. 
Borlänge tar emot Lindlöven idag och jag hoppas Borlänge har vaknat till.. Kanske dags att möblera om i femmorna lite grann och provat nått nytt.. Det kan ju inte bli sämre iaf! Jag har mina önskemål om hur det ska se ut, men de får jag väl hålla för mig själv.. Får se hur det går ikväll! Bara att hoppas på det bästa och hålla tummarna! 

Nu ska jag värma på lite köttfärs från igår och äta! Är riktigt hungrig för första gången på länge!

Ha en bra dag! Ta er till Borlänge Ishall ikväll och kolla på hockey! 

Pösspöss

~längtar~  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0