Inte som man tänkt sig.

Denna kväll blev inte som det var tänkt precis..

Strax innan vi skulle åka från kupolen så kände jag hur febern och huvudvärken kom smygandes igen och jag började må apa..
Så nu sitter jag här hemma och mår så jävla kasst.. Blir varken matlagning eller mys.. Jag hatar detta.. Sen har jag ett stort problem.. Jag kan inte sätta på påslakanet på mitt stora täcke själv..Det blir bara korvit och knöligt.. Går bara om man är två.. Så känner du dig extra hjälpsam idag så får du gärna kika förbi och hjälpa mig.. Tycker inte om och sova med små täcken.. Hahah Men jag får väl nöja mig med ett litet tills nån vill hjälpa mig..

Nej nu ska jag bädda ner mig och kika på Idol och sova.. Orkar inte laga nån mat eller göra nått ikväll.. Ja som köpte ost och kex.. Men får väl mysa till det i morrn kväll i stället med lite god mat och ost och en bra film.. Nån som vill göra mig sällskap?


Nej god natt mina vänner! Återkommer med recept och det i morrn!



Pöss pöss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0