Inställt

Blir verkligen aldrig som man tänkt sig..

Denna natten har varit ett rent helvete.. La mig vid kl 20, men fick bara mer och mer huvudvärk och runt kl 22-23 så slängde jag i mig en Tramadol i hopp om att huvudvärken skulle försvinna, tänkte att det kan ju inte bli sämre iaf.. Värmde även vetekudden och hade den under nacken för att slappna av lite extra.. Lyckades väl somna tillslut, men sedan vaknade jag flera gånger under natten med världens migrän och illamående.. Och det enda jag kunde tänka på var att jag måste sova så den försvinner tills jag ska på hockey.. Så jag slängde i mig en till tramadol och sov väl till och från till halv 8 ungefär.. Men den vägrade släppa.. Höll på att få panik för jag fattade inte hur jag skulle klara av att sitta i ishallen och sköta datorn.. Men vid kl 9 så skickade Horndal ett sms och tala om att matchen var inställd.. Tror ni kan räkna ut själva hur mycket jag älskade honom just då! Det var det bästa sms jag nånsin fått tror jag.. Haha Inte en aning om varför den är inställd eller så, men de känns inte som att jag bryr mig just nu heller.. Så glad att slippa sitta där idag.. Nu hade jag ju självklart tagit mig dit och tagit matchen även fast jag mått så här kasst.. Men de kändes väldigt skönt att slippa de kan jag lova!
Nu har jag chans att vila upp mig lite extra inför matchen i morgon och be till nån att jag får sova hela natten så jag är pigg i morrn..

Jag har då iaf kommit på vad jag ska laga för god mat när jag väl får orken tillbaks.. Allt finns hemma förutom lite ost.. Så mår jag bättre ikväll så ska jag kocka lite och bjuda på ett riktigt smarrigt recept.. Men hoppas ni förstår att jag inte har orken att göra det just nu.. Har ingen större matlust för tillfället..

Nu ska jag återgå till min underbart sköna säng och sova lite till tror jag.. Har fortfarande lite migrän.. Har även en jävla hosta som inte gör migränen roligare.. Plus att jag är helt väck i huvudet att tabletterna..

Ha en bra dag mina vänner och hoppas ni slipper bli sjuka!


Puss på er!

Ni får gärna smsa/ringa och roa mig lite.. Tråkigt att bara sitta själv och inte ha nått att göra när man är sjuk ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0