Hockey.

Vilken underbar myskväll det va igår..

Åt massa ost och kex och brieost inlindad i chilisalami och körsbärstomater.. Riktigt mumsigt!
Sen la jag mig i sängen med min varma vetekudde och bara njöt av lugnet.. Värme ljusen gav ifrån sig sånt lugnt sken och allt kändes så jävla bra! Kikade även lite på Heartbreak Hotel, vilken jävla kass film.. Min humor är de iaf.. Somnade väl efter kl 00 nån gång.. Och vaknade nu vid kl 10.. Känner mig inte alls utvilad.. Känner mig bara seg och hängig..

Blir iaf hockey idag.. Helt underbart.. Nästan.. Önskar att Olander hade varit där bara.. I stället för surgubben.. Men de får jag väl stå ut med.. Ska bli skönt med lite hockey igen, fast jag tror inte att jag kommer må så bra efter matchen.. Men de är då det..

Nu ska jag försöka få i mig lite mat och sedan hoppa in i duschen och göra mig redo för hockeyn.

Ha en bra dag!


Pusspuss


~life~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0