Happy!

Känner mig så jäkla glad och lycklig även fast känslorna går upp och ner hela tiden.. Jag älskar mitt liv just nu.. De händer nått nytt hela tiden och jag lär känna nya människor och allt känns toppen.. Jag kan sitta här hemma helt själv med ett fånigt leende och bara njuta av mitt liv.. Det är första gången någonsin som jag känner så här.. Jag mår faktiskt riktigt bra även fast allt känns skit emellan åt.. Jag skrattar och är glad och har roligt åt de mesta.. Känns som att jag har fjärilar i magen och bubblar av lycka.. Har inte en aning om varför, men det känns jävligt bra måste jag säga..
Så när jag mår dåligt och allt känns skit, så finns det ändå nått där som säger att jag mår skitbra iaf..

Jag mår bra som fan, bubblar av lycka emellan åt och vill bara studsa runt som en liten gummiboll ibland.. Haha


Ja vet, jag är inte normal för fem öre.. Men jag älskar det! Ni får ta mig som jag är! ;)



Pösspöss


~gummiboll~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0