Gottigottmys!

Jaha, då var denna dagen snart slut då!
Mår iaf hyfsat bra nu.. Har ingen migrän nu och jag hoppas den fortsätter att hålla sig borta!

Har tillbringat största delen av dagen i min säng.. Har varit skönt och bara ligga och vila..
Men vid kl 17 så kom Erik hit och plocka upp mig och körde mig till Maxi.. Tusen tack för hjälpen. Kände mig inte säker på att köra bil själv så han ställde upp och va chaffis.. Handlade lite gott till ikväll..
Nu har jag lagat mat och städat undan lite.. Va det vart för mat kan ni se i min receptblogg: http://emmanissa.blogg.se/recept/

Vart superduper gott.

Nu har jag plockat fram lite gott och tändt en massa ljus och myst till det lite.. Faktiskt helt okej att vara själv när man kan mysa till det lite hur man vill med vad man vill! Fast det är ju lite ensamt såklart.. ;) Alltid trevligare om man är två.. Men jag klagar inte på att vara själv eller! Mys är det iaf! :)


Min favoritsäng.. Så underbart skön.. Så fort jag ätit lite gott så ska jag krypa ner och kika på tv och sova..

Men först detta



Behöver jag säga nå mer??
Gottigottmys är det som gäller ikväll! Bara en sak om saknas. Men det var skit samma!

Ha en bra och mysig kväll mina vänner!


Pusspuss


~bäst~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0