Gifta sig!

Vart en grymt skönt seger för Borlänge med 5-2 och Ore tappade en poäng hemma mot Tierp så Borlänge ligger bara 1 poäng efter nu.. Bara att fortsätta jaga! :) Tycker dom kan fortsätta med att ha Westling i mål.. Han är riktigt bra och spelarna ser mer säkra ut med honom mellan stolparna..
Efter matchen så åkte jag hem och snacka ihop mig med Jörgen och Erik och så vart de bestämt att jag och Erik skulle åka hem till Jörgen.. Så jag åkte och plocka upp Erik och så åkte vi dit.. Väl där bestämde vi oss för att gå ner på stan och kika.. Och så hamna vi på Bolanche.. Visste ju att Third Stone spelade där, men eftersom vi inte kom ner förens vid kl 23.30-00.00 nån gång så missade vi ju naturligtvis dom.. Men fick höra en låt iaf.. Vid kl 01.30 så åkte vi därifrån..Släppte av Erik och Jörgen och åkte hem och nu sitter jag här..
Tänker och funderar och det känns som att jag exploderar vilken jävla sekund som helst.. Men de är väl sånt man får stå ut med.. Bara att bita ihop och vara glad iaf!

Jag vet då vem jag ska gifta mig med om ett tag iaf! Jag ska bara övertala den personen om det! Men de borde inte vara så svårt.. ;) Haha Han har bara inte en susning.. Men de är sånt man får leva med.. :P Hahah Drömma kan man ju göra iaf! Vill inte han gifta sig med mig så ska jag vara singel livet ut! Punkt slut.. Eller nja, vi får se..
Hahah Undra ja om jag verkligen är nykter.. ;)


Nej nu är de fan dags att sova.. Underbart med helg!


Pösspöss

~smile~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0