Fryser!

Vilken seg dag detta har varit.. Gik upp vid kl 9 och gjorde mig i ordning och åkte mot Djurås.. Hade ju tid kl 10 hos sjukgymnasten trodde jag.. Men när jag kom dit så visa det sig att det var kl 11, så det var väl bara att sätta sig och vänta.. Hon jag träffade sa bara att jag ska ut och gå och så lite hemma för att se om ryggen bli bättre och sedan komma tillbaks i Januari och börja träna.. Hade hoppats på att få börja träna lite smått på en gång, men de är väl lika bra att lyssna på dom.. Ut och gå är ju inte så jobbigt.. Men just nu är jag ju förkyld och så har jag fått hälsporre också.. Gör förbaskat ont när jag går.. Men de är väl inge ovanligt att jag har ont nånstans eller mår dåligt.. De är som de ska vara alltså..
Eftar besöket hos sjukgymnasten så åkte jag hem till mamma och så åkte vi och handla lite och kollade rumpor.. Haha, jag och mamma har ganska roligt när vi är ute.. Haha Sen åkte vi hem och jag fixade lite mat.. Fläskkorv och rotmos, men åt bara körv för moset smakade skit.. Sen så åkte jag ner till VC och träffade en sjuksköterska och fixa sjukintyg så det inte blir nå trubbel med FK eller AF.. Fick även lämna ett prov för och se om jag hade nån infektion eller nått sånt.. Å satan vad jag börja blöda..Brukar inte komma så mycket blod när dom bara sticker i fingret, men nu kom de hur mycket som helst.. Haha Men de var bara en vanlig virus infektion iaf. Men fick sjukintyg för veckan ut så nu ska jag bara koncentrera mig på att bli pigg och frisk tills på torsdag.. Ska ringa och höra med dom på avdelningen i Falun så jag inte åker in i onödan ifall dom inte vill operera.. Men jag tänker inte ge mig i första taget..
Efter läkarbesöket så åkte jag hem till mamma en sväng och sen åkte jag hem till mig.. Och nu sitter jag här.. Fryser som sjutton.. Har tänt minst 20 ljus här hemma, värmt vetekudden och krypit ner med den under täcket, men inte fryser jag mindre för det.. Är jättetrött och har ont i ryggen också.. Men mina piller är slut så de är väl bara att stå ut..
Vart hembjuden till Helena på hockey, men jag vet inte om jag vill åka hem till en som vilken dag som helst ska föda barn och smitta ner henne med en dunder förkylning.. Och sen är jag ganska trött som sagt så bättre jag håller mig hemma.. Fast de hade ju varit jäkligt roligt att se Leksand-Örebro, men får vänta tills på lördag och åka upp till Leksand då i stället och kika när dom tar emot Tingsryd.. Nån mer som ska åka från Borlänge och kika på den matchen så får ni gärna hojta om ni har en plats över i bilen! Har så kassa lampor på min bil så jag har ingen större lust att åka med den när det är mörkt ute. Men gör väl de ändå om jag inte får åka med nån.. :P

Nej nu ska jag kolla på nått kasst program på tvn och sen sova tror jag.. Om inget roligare dyker upp!


Pusspuss

~fundrar~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0