Fredag

Jaha, då var det fredag idag då!
Skönt med helg. Tråkigt bara att inte ha nått att göra.. Rastlös som jag är..
Ska snart åka iväg med pappa och hämta min säng.. Fy fan vad jag saknat den.. Kommer sova underbart skönt i natt.. Om jag inte nu lägger mig så fort jag kommer hem med den.. Hahah Tänkte passa på och handla lite också medans jag ändå är ute, så kanske jag kan koka ihop nått gott i kväll.. Sitter och försöker klura ut vad jag kan hitta på för gott, men de är svårt och jag avskyr att laga mat åt mig själv bara!
Efter det ska jag nog troligtvis träffa Nathalie en lite sväng! Det var länge sen så de kan bli skojj!

Nu ringde farsgubben och sa att han var på ingående, så det är väl bäst att slänga på sig lite kläder och gå ut då!


Återkommer senare! :) Have a nice day!


Pöss



~kommer aldrig glömma~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0