Fortfarande sjuk! :(

Inge plugg för mig idag heller.. Mår som ett krockat skithus..  Fy faan..
Blev bara sämre och sämre igår och fick mer och mer feber och fick säga hej till toan ett antal gånger.. Fick även dunder mega ont i ryggen.. Men vågade inte ta nå piller eftersom magen var tom och gjorde ont.. Min mage blir nog bara glad av att vara utan piller skulle jag tro.. Lyckades väl somna iaf efter kl 2 nån gång..
Ringde min lärare för en stund sedan och vi kom överens om att jag skulle vara hemma veckan ut.. Dels för att jag ska bli frisk innan torsdag och sen för att jag ska operera mig då ooch blir antagligen hemma på fredagen också.. Så nu kär jag kontakta VC och få ett läkarintyg om att jag är sjuk.. Får se hur det går då.. Dom skulle iaf ringa upp mig vid kl 13.30.. Hoppas dom kan klämma in mig idag, annars är jag väl tvungen att åka upp i morrn.. Ska på besök hos sjukgymnasten i morrn också, men tror jag får avboka de.. Vi får se hur det blir..

Nu ska jag försöka äta lite, är jättehunrig samtidigt som jag mår illa som en ja vet inte vad..


Så pusspuss på er där ute!


~tänker på dig~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0