Feber

La mig och vilade efter att jag skrivit förra inlägget.. Sen hörde Erik av sig och frågade om vi skulle kika på film, så han kom hem till mig igen och så kikade vi på senaste Beckfilmen "Levande Begravd". Käkade lite chips och chokladpudding också.. Mumsigt som sjutton.. Sen kollade vi på pensionärs jävlar och så åkte han hem.. Så jäkla skönt att vi kan umgås som vänner och ha roligt tillsammans.. Tråkigt nog så vart jag febrig och riktigt hängig igår kväll och hade jättesvårt att somna för ryggen och magen gjorde riktigt ont.. Kom ju på att jag får inte äta mina tabletter nå mer innan operationen.. Så vi får se hur de går.. Just nu går det bra iaf..
Idag när jag vaknade var jag fortfarande febrig och allmänt dålig.. Men åkte iväg till VC iaf och tog en spruta och lämnade prover.. Sen har jag varit till AF och pratat med dom om reseersättning och sånt, men det verkade inte så lovande.. Men hon sa iaf att jag inte behöver vara i plugget alla dagar utan kan sitta hemma nån dag i veckan..
Sitter i plugget nu och ska prata med Brian, sen åka och jobba lite och sedan åka hem.. Är inte pigg alls, men jag kan inte ligga hemma en dag till..


Pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0