En öl eller två!

Tjoho!

Tror att det gick riktigt bra på provet igår.. Bara en av uppgifterna som jag inte kunde räkna ut, men jag hittade på en egen uträkning som jag tyckte verkade vettig.. Haha Bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa.. :)

Som sagt så var det hockey igår.. Var den sämsta matchen jag sett på länge med Borlänge.. Va inge kul alls att sitta där, hade god lust att säga upp mig och gå hem.. Sen är det ju ingenting som funkar som det ska där nere..
Allting bara krånglar.. Ljudet är inte som det ska, värmen under bordet funkade inte, skrivaren krånglar varje gång, datorn är segare än segast och ja.. Behöver jag säga nått mer.. Jag tycker det är skit kul att vara där och hjälpa till och kolla på hockey, det är liksom det jag alltid velat göra.. Men i längden så är det inte så kul om allt ska krångla.. Men som tur var så var Olander där igår och då får man ju skratta en hel del.. Han tycker de är så roligt när jag blir förbannad så han retas lite extra.. Men de är bara kul.. :) Haha Stackarn fick lyssna på alla min tankar och funderingar på vägen hem.. Haha Men han tyckte det lät väldigt intressant.. Haha
När jag kom hem så bädda jag ner mig på en gång och sov.. Orkade inte tänka nå mer.. Men då sätter man ju igång och drömmer i stället.. Väldigt intressant måste jag säga.. Haha

Jaja, det är hockey idag igen. J20 som ska spela.. Får se om jag kommer hem ännu mer irriterad eller om jag är på bra humör idag.. Har sovit väldigt dåligt i natt.. Har jätteont i axlarna och ryggen.. Skulle vara extremt skönt att få sova i en säng i natt, men de får man väl inte göra.. Haha Nog för att min soffa är skön, men de tycker inte min rygg.. :( Men men, skulle vilja dricka en öl eller två ikväll.. Men hinner fan inte inte på bolaget.. Vet inte riktigt hur jag ska lösa det.. Slutar väl att man få sitta hemma och kika på dålig tv och dricka vatten! JIPPIE!!!!!! ;)
Så har du tre öl över och vill sälja dom till mig, hojta i så fall.. Haha Vill bara ha för den goda smakens skull.. Vill inte bli full.. Och folköl vill jag inte dricka.. De är blää..

Nej nu måste jag fixa nått att äta.. Ska vara i ishallen om 40 minuter..

Ha en bra dag mina kära läsare!


Puss puss


~funderar~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0