Blir inte alltid som man tänkt sig!

Det vart ju inte riktigt som planerat om man säger så.
Jag och Erik är inte tillsammans längre. Jag valde att lämna honom pågrund av flera olika saker.
Det är det enda jag vill säga om detta.. Och jag vill inte att nån ska tycka synd om mig eller stötta mig eller så, jag har valt detta själv och ville bara tala om det för att ni inte ska fundera på hur det ligger till.


Nu är det nya tag som gäller.
Jag ska flytta tillbaks till min lägenhet i Kvarnsveden. Lär bara få dit alla grejjer som jag tagit därifrån, så i natt ska jag sova hemma hos mamma.. Orkade inte ta tag i det idag eftersom jag är lite bakis och det vart inte så mycket sömn i natt..

Kommer inte kunna börja lägga upp så mycket recept och sånt på ett tag då jag inte har nått internet i min lägenhet. Ska försöka lösa det så fort som möjligt. Det är inte prio ett om man säger så, det finns en hel del annat som måste fixas först.

Längtar tok mycket tills på tisdag iaf, då bär det av till Falun och kika på hockey. Sen på onsdag spelar Leksand hemma, på torsdag har Kvarnsveden hemma, på fredag har Borlänge hemma, på lördag har J20 hemma och på söndag är det Borlänge borta mot Valbo, men vet inte om jag kommer åka dit.. Får se vad plånboken säger och om jag får någon med mig. Det är ju inte så kul att sitta och åk själv dit. Men känner jag mig själv rätt så åker jag nog själv iaf.. ;)

Nu ska jag sätta mig och kika på Bingolotto med mamma och magnus som spelar, sen ska jag sova.. Är superduper mega trött.. Ska ju även upp till plugget i morrn..

Så god natt mina vänner!

Tack för att jag fick prata ut och verkligen diskutera mina tankar, det behövdes.


Pöss pöss på er! Sov sött!


~livet går vidare~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0