ARG!

Blir då fan aldrig som man tänker sig..
Får inte operera mig i morrn iaf.. Dom ringde upp mig för ett tag sedan och sa att dom hade fullt upp och måste avboka nått och då valde dom mig.. Jävla idioter.. Är inte glad kan jag.. Nu fick jag ju en ny tid om bar två veckor.. Men de innebär att jag måste flytta fram slutprovet i matten ännu längre.. Hade gjort de nästa vecka om det inte varit för att jag skulle ha opereras idag och varit hemma och sett till att blivit frisk tills i morrn.. Men nu skiter sig allt och jag kanske inte hinner göra de före jul.. TACK SÅ JÄVLA MYCKET IDIOTER!

Är inte riktigt på humör just nu.. Är så jävla trött på att sitta hemma hela jävla tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0