Alla rätt

Nu sitter jag i Djurås igen.. Nyss fikat på mina muffins, dom fick nog godkänt iaf.. :) Väntar på att Brian ska snacka klart med hon från AF och sedan ska jag göra inlämningsuppgiften.. Sen ska jag åka hem tror jag.. Vill att klockan ska bli 17 nu.. Vill se hockey!! På ett sätt är jag ganska glad över att jag inte ska flytta, och de är för att jag får vara kvar på hockeyn.. De är väl det bästa.. Fast samtidigt så skulle de varit kul att flytta då jag länge velat flytta ner till Nybro, men som det är just nu så vill jag bo kvar i mitt kära Borlänge.. Kan inte bara lämna allt och dra just nu.. Måste göra klart lite saker innan jag kan dra..

Nej nu jävlar ska jag se till att få alla rätt på provet!


Puss puss

~hopp~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0