Rolig helg!

Hade riktigt trevligt i fredags.. Gick bra hos psykologen.. Ska inte dit nått mer.. Sen åkte jag hem och fixade lite och gjorde mig i ordning. Vid kl 20 åkte jag till stationen och upp Madde och så åkte vi hem till mig och drack lite öl.. Vid kl 22 tog vi bussen ner på stan och så gick vi till Skrubben och tog en öl och sen gick vi till S2.. Det va den bästa spelningen jag sett på länge med Rootvälta.. Även Guvenor Andy va riktigt riktigt bra.. Så jag var hel nöjd.. När dom spelat klart så gick vi och köpte en pizza och så tog vi natt bussen hem.. :) Käkade och sen la vi oss och somna ganska snabbt!

Vaknade på lördagen och jag mådde apa.. Haha.. Madde åkte hem rätt tidigt och jag bestämmde mig för att jag skulle vara chaffis så jag la mig och vila igen men kunde inte somna om igen.. Vid kl 16 kom pappa ner och så bar vi ner lite grejjer i förrådet och så.. Vid kl 17.115 ungefär så åkte jag hem till Elinor och hämtde uppe henne och så åkte vi till Storsvängen och hämta en kompis till henne och så körde jag dom till Domnarvet.. Sen åkte jag och träffa mamma en snabbis och så åkte jag hem till Tommy i Djurås.. Prata lite skit och vart bjuden på grillat och färsk potatis av honom, Titti och Bolle.. :) Sen vid kl 20-21 ungefär så åkte vi mot Bäsna och hämta upp nån Magnus och sen åkte vi hem till Challe i Borlänge.. Sen körde jag lite folk hit och dit och sen körde jag till slut alla till husgunget och jag åkte ner på Liljan.. :) Va jätte trelvigt där.. Träffa Viktor och några andra från förra helgen så de var riktigt roligt.. :) Sen vid kl 2 så åkte jag och plocka upp dom andra vid gunget.. Fast vi kom inte iväg förens vid kl 2.45 ungefär.. Körde hem alla och sen åkte jag och köpte en Big Tasty och så åkte ja hem och käka och la mig och sov.. Somna väl vid 4.30 kanske..

Vaknade vid kl 11 idag och va helt slut.. Ville sova mer men kunde inte.. Jag drömmer så sjuka saker så jag vaknar och skrattar och sen kan ja inte somna om.. Det är riktigt drygt.. I natt drömmde jag om mamma, Hasse och Lasse och lite andra människor, men de va dom som va huvudpersonerna och det va fan den sjukaste dröm jag någonsin drömt.. De tyckte min mamma också.. Haha Men men, de va väl bara att gå upp då.. Glodde lite på tvn och satt vid datorn.. Vid kl 16-17 så åkte jag hem till mamma. Handla lite gott på vägen och så grillade jag där.. De va riktigt gott.. Sen vid kl 19 så åkte jag till Mockfjärd och plocka upp pappa och så åkte vi till Kaljoberg och hämta Sofia.. På vägen hem så såg vi en tjäder, en uggla, en hare, en älgko och öronen på en älgkalv.. :) Haha Släppte av dom i Mockfjärd och sen så åkte jag hem.. Och nu sitter jag här och glor på tvn och ska lägga mig strax.. I morrn ska jag på arbetsförmedlingen och sen på avslutningsmiddag med hockeyn ute på travet.. :) De kan nog bli roligt, bara man slipper sura gubbar! Haha

Nu skriker sängen efter mig..

Nattinatt! <3

~your smile~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0