Bästa

Som sagt så vart det bara lungt på fredagen när jag kom hem.. La mig och kika på en film och somna väl runt kl 2 kanske..
Vaknade vid kl 11-12 igår och gick upp gjorde mig i ordning och vid kl 13-14 nån gång så cyklade jag hem till Viktor.. De va riktigt jobbigt eftersom jag är förkyld och täppt.. Men fram kom jag iaf.. :) Satt och snacka med han och Peter ett tag innan Ronnie och Magnus också kom och då började vi grilla korv.. Riktigt gött va det.. Tog även nån öl.. :) Sen kom Dan och Zara förbi.. Alla va riktigt trevliga.. Men dom gick efter en stund och då kom världens drygaste brud.. Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta.. Sluta med att jag och Ronnie bara kolla på varann och skratta och gick in och prata.. Haha ingen av oss har varit med om nå liknande, satan i helvete vad överdriven hon var.. Kul iaf att nån hade samma åsikt som mig iaf.. Vi hade våra egna små skämt resten av tiden som vi var kvar där.. Haha "Ta en holk till och flyg här ifrån nu" Hahaha ;) Sen gick vi till Liljan allehopa utom Ronnie..  Men höll helt ärligt på att dö utanför dörren dit.. Lasse frågade om nån hade hört av sig till mig och jag fattade inte ett skit av vad han mena så jag sa Nej bara.. Och då säger han att han behöver prata med mig om en grejj.. Men det var bara om det som hände förra helgen med Markus.. Han hade tydligen pratat med någon som visste nått och massa.. Inte för att jag hängde med riktigtt i det han se men ändå.. Hahaha Jag trodde det va nått annat han skulle prata med mig om.. Så jag vart lite nervös.. Men men.. :P Fick gå in sen iaf och hade riktigt trevligt.. Var kvar där till kl 2 och sen gick jag ut och hämta cykeln och började prata med en kille vid namn Johan som tyckte vi skulle ta sällskap på vägen hem.. Hade först tänkt snacka med Lasse lite mer om det som hänt eftersom jag inte hängde med i vad han sa tidigare, men de såg ut att kunna dra ut på tiden innan han skulle sluta eftersom det var rätt mycket folk så jag och Johan började gå hemåt.. Riktigt trevlig typ faktiskt.. Mycket vettigt i det huvudet kan jag ju säga.. Gick nog den längsta vägen man kan gå till Musikanten/Trumpeten men skojj va de.. :) Satt och prata vid en busshållsplats till kl 4 ungefär innan jag cyklade hemåt.. Satt vid datorn ett tag innan jag gick och la mig och somna på studs! :) Detta var den roligaste dagen/kvällen/natten på riktigt länge alltså.. Så bra och trevliga personer.. Och som sagt, jag kan fan bara umgås med killar.. Hahah
 
Vaknade vid kl 10-11 idag.. Kunde inte somna om.. Även fast ja bara sovit 5 timmar typ.. Gick upp och fixa lite och kika på tv.. Gjorde rent i pojkarnas bur och försökte bada dom lite, men de gillade dom absolut inte.. Haha
Sen vid kl 16 kom Mamma, Magnus och barnen och hämta mig och så åkte vi till Gagnef.. Jag har grillat lite kött och käkat och så.. Sen bara slappat framför tvn.. Ska väl snart bädda ner mig.. Ska ju upp till VC i morrn.. Hoppas att dom tar mig på allvar denna gången.. :) Men de kan ju inte bli värre än va de är nu så..

Nu ska jag kika vidare lite.. :)

Puss Puss

~you are my dream~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0