Förkyld

Vart int mycket bättre av att åka in till akuten igen.. Fick inte ens nått emot smärtan.. Drygt som sjutton.. Men nu har jag fått en en tid på VC iaf.. På måndag.. Så jag får stå ut över helgen..

Igår vakna jag med en riktigt jobbigt förkylning, så jag tog det lungt och umgicks med mamma hela dagen typ, sen sov jag kvar i Gagnef.. Idag gick jag upp vid kl 8.30 och åkte till AF.. Vart inte så mycket sagt, men ja har haft massa olika saker att tänka på den senaste tiden så jag har inte engagerat mig så mycket i vad jag skulle göra.. Men ja lär väl ta tag i det nu.. Sen har jag inte gjort så mycket mer idag.. Kikat på film.. Emil i Lönneberga och Pippi Långstrump. Haha, sen somna ja en liten stund.. Sen har ja inte gjort nått.. Nu sitter jag här och kikar på tv.. Pojkarna sover och mamma och Magnus är på Lions och käkar middag.. Ska vara här till dom kommer hem, sen ska mamma köra hem mig.. Blir nog bara lungt när jag kommer hem.. I morrn hoppas jag att jag mår bättre.. Har blivit hembjuden till Victor på grillning.. Och sen spelar ju Third Stone i Falun.. Men vi får se vad jag orkar med, men ja vill hem till Victor iaf.. Så jag ber till gud att jag mår bra då! :)

Nu ska jag bädda ner mig och kika på tv.. :)

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0