Trevlig

Har inte gjort mycket vettigt alls den här veckan! Mest bara varit hemma.. Va hem till Helena i onsdags och kika på Danmark-Tyskland och efter det så åkte jag hem och tog cykeln hem till Micke och grilla lite falukorv och tog nån öl.. Gott som sjutton! :)
Igår ringde Dan och fråga om jag vill köra honom hem till Putte så då gjorde jag det.. Släppte av honom och så åkte jag hem en sväng och så va jag ner på stan och tog en cola och så åkte jag mot Boan igen vid kl 00 ungefär.. Gick in till Putte och prata med lite folk. Träffa en jätte trevlig kille som hette Daniel och kom från småland eller skåne.. Han hade mycket vettigt att säga och idiotförklarade alla utom mig där.. Haha Han hade så rätt i vad han sa så det verka nästan som han hade varit där hur länge som helst.. Gillade honom väldans mycket, ja behövde inte förklara nånting för han fatta allt ändå..  Men men, fick träffa hans söta hund Molly också.. :) Haha Sen åkte jag och Dan mot Borlänge igen.. Släppte av honom och så åkte jag hem och sov sen.. 
Har nästan nyss gått upp, mamma ringde och väckte mig.. Har inte en aning om vad som händer idag.. Vill göra nått skojj. Men eftersom ja inte har så många vänner kvar så lär jag väl få roa mig själv.. :)

Nu ska ja ta nått att äta.. Tror jag..

Puss Puss

~trevlans~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0