Rootvälta! <3

Vart bara hemma igår kväll.. Myste lite med Snuff och kollade på en film innan jag la mig och sov.. :)
Hade hoppats på att sova länge idag.. Men vaknade kl 10.. Lite surt.. Men jag gick upp och gjorde mig i ordning och åkte ner på stan och handla lite på bolaget och sen så åkte jag till ICA Kvantum och handla lite billig köttfärs och lite annat som ja behöver.. :) Träffa även Nea som jobbade i kassan.. :) Trevlans.. Och nu sitter jag här och är fruktansvärt rastlös och väntar på att klockan ska bli så pass mycket så jag kan åka till Djurås och träffa min psykologtant.. Sista gången jag ska dit tror jag.. :) Sen ska jag hem och panikstäda och invänta Madde.. :) Hon som jag köpte råttorna av.. Vi ska dricka lite öl här och sen ska vi ner på S2 och kika på Rootvälta! Det kommer bli riktigt trevligt! :)




Nu ska jag plocka ihop lite skit och sen åka mot Djurås!

Puss Puss

~yoooooooooou~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0