Praktiken

I söndags så tog jag det lungt resten utav dagen bara..

På måndagen kom mamma och hämta upp mig och så åkte vi till VC i Djurås.. Hon va in först, visade sig att hon hade öroninflammation! Sen va jag in och kolla mina utslag, men de va inget speciellt, bara nått man kunde få när man va ung.. Eller nått.. Haha Sen åkte vi till Mockfjärd och så släppte mamma av mig där.. Va kvar där ändå till kl 19 sen körde Sofia hem mig till mamma och så tog jag tåget hem vid 21.20.. Sen tog jag de lungt bara och gick och la mig.. Idag vart jag väckt vid kl 8.. Så kom Bodil och hämta upp mig och så åkte vi och hämta och lämna lite grejjer och så va vi till Falun en sväng och sen så släppte hon av mig vid ishallen.. Träffa Horndal och fick pappret på skrivet.. Så jag börjar kl 9 i morrn.. Har inte en aning om hur jag ska ta mig dit eller nånting så de ska bli spännande.. Slutar väl med att jag får gå eller nått.. Men men.. Nu sitter jag här hemma och bara slappar.. Har diskat.. Väntar på att kycklingen ska tina och så ska jag göra Flygande Jakob idag igen.. :P Gött är det..


Puss

~trötter~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0