Macka

Somnade mellan 1-2 i natt.. Och sov till kl 13.30 idag.. Snacka om trött.. Skulle kunna ha sovit längre.. Men ja vill inte vända på dygnet igen.. De är så drygt... Haft ont i magen idag också... Inte varit hungrig alls, men ja har käkat några mackort iaf.. Får se om ja tvingar i mig nått mer till kvällen.. Är ju inge kul att äta när man bara mår illa och får ont.. I morrn ska jag ringa till VC och fixa en tid.. Får se om papprerna har blivit skickade så dom vet vad det handlar om..

Vill gärna åka och hälsa på Markus, men jag vet inte om man får eller om jag måste vänta ett tag. Har ju inte en aning om hur det är med honom..

Nu ska jag kika på tv..

Puss

~tankar som snurrar~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0