Kul med syster!

Igår vart det en lång dag.. Sov till kl 13 ungefär, sen gick jag upp och gjorde mig i ordning och åkte till Mockfjärd.. Fick hjälp med att kolla vad som va fel på bilen och det visade sig att det var generatorn som va på väg att ge upp.. Så jag ringde till Grangärde bildemontering och hörde om dom hade en som passa min bil, och de hade dom.. Så då åkte jag dit och köpte den och sen åkte jag hem till mamma och så hjälpte Magnus mig att byta den.. :) När de va klart drog jag hem till Micke och snacka lite skit och sen drog vi ner på stan.. Satt på Skrubben ett tag och sen åkte jag hem till Challe och träffa honom, Peder och Matte.. Körde dom fram och tillbaks till Statoil och sen va vi hem till Challe en sväng igen innan jag körde hem Peder.. Den kassa Bäverjäveln! ;) När ja släppt av honom så åkte jag ner på stan igen och plocka upp Micke och så körde jag hem honom.. Sen så åkte jag hem.. La mig väl efter kl 2 nångång, men kunde inte somna förens vid 4-5 i morse.. Men men..

Gick upp vid kl 9.30 i morse och åkte till ishallen och träffa Horndal.. Kom fram till lite vettiga saker.. :) Känns kul att höra att dom uppskattar det jag gör iaf.. :) Längtar som sjutton tills säsongen drar igång igen! Ska bli skojj! :) När jag var klar där så åkte jag hem och så bestämde jag med Sofia att jag skulle åka till hon och följa med henne till Kopparberg när hon skulle till tandis.. Så jag åkte dit och så åkte vi till KB.. Handla lite skit där och så käkade vi och så.. Sen åkte vi till Ludvika och handla lite mer och sen åkte vi hem till hon igen.. Va in en sväng och hälsa på missarna och sen åkte jag hemåt.. Va in på Willys och handla lite käk till mig och råttorna! Och nu sitter jag här och är rätt så slut.. Tror det blir en lugn kväll hemma bara.. Funderar på att åka och handla lite jordgubbar och grädde och mumsa lite, men ja vet inte om jag orkar.. Vi får se..

Puss Puss

~längtar~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0