Knäckt

Har inte alls sovit bra i natt.. Vaknat flera gånger och mått apa.. Förkylningen blev bara värre och värre och i morse när jag vakna mådda jag skit.. Men tog mig upp och åkte till VC.. Vart undersökt igen och fick lämna massa prover.. Läkaren skulle skicka en remiss till KK i Borlänge och så sa hon att jag skulle åka in akut igen om jag fick riktigt ont.. Vilket jag också fick.. Åkte in igen och sa att min läkare sagt att jag skulle göra det så dom kunde lägga in mig.. Men icke.. Fick sitta och vänta i 2½ timme innan ja fick ett rum.. Väl där inne somna jag på stört nästan och sov i 30-40 minuter innan jag fick träffa en läkare.. Och blev hem skickad igen.. Vart så jäkla förbannad.. Tog bussen hem och sen kom pappa hit och så åkte vi och käka och så kika vi på min bil.. Har inte en aning om vad det är som låter så illa, men jag vågar inte åka med den ifall det är nått som kan gå sönder ännu mer.. Va även nån som hejja på mig där ute två gånger.. Har inte den blekaste aning om vem det var, men han verkade veta vem jag var iaf.. De är ju bra.. Hahah

Nu sitter jag här och ska till och lägga mig.. Så nattinatt! <3

Puss & Kram

~you are hot~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0