Kassler

Hade jätte trevligt i lördags på stan! :) Johanna körde ner mig till Skrubben och så gick jag in och tog en öl. Sen gick jag upp till Liljan.. Va hur mycket folk som helst där för det hade varit nån klassfest.. Men kul va det. Träffade massa trevligt folk, bland annat Victor och busschaffören som körde bussen på fredags natten.. Han undra varför jag hade hoppat av så tidigt.. Hahah Men men, vart bjuden på grillfest på onsdag iaf.. Om de nu blir fint väder då! :) Så det kan ju vara trevligt.. :)
Igår tog jag det lungt hela dagen i stort sett.. Va och handla och så tvätta jag lite..

Idag så gick jag upp vid kl 12 ungefär och så gjorde jag mig i ordning och åkte till AF. Vart inte så mycket sagt där.. Sen åkte jag ner till Borlänge och hjälpte pappa.. Drygt som sjutton va det och målaren i sista lägenheten målade med nån färg som lukta apa.. Mår fortfarande dåligt efter det.. Känner lukten fortfarande och mår illa och har lite huvudvärk.. Usch och fy.. Sitter och väntar på att Olander ska komma hit en sväng och sen ska jag laga lite mat.. Blir nog stekt potatis och kassler.. Köpte kassler för två veckor igår.. Haha Men de va billigt och ja hitta på en riktigt fin bit.. :P Sen ska jag bara slappa..

Har inte mer att säga för stunden!

Puss

~tröööök~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0