Inge praktik

Får inte ha praktik på hockeyn längre.. Facket sa nej till det.. Så nu är jag utan praktikplats igen.. :( Men jag snacka med Horndal igår och vi skulle köra på med det vi börjat med iaf.. Gör ju inget om jag är där och hjälper till ändå.. De är ju ideelt och frivilligt.. :) Så de kan nog bli kul ändå.. :)
Igår va jag och handla lite, köpte lite kläder och lite annat smått å gott.. Sen va jag upp till Gagnef och tvätta lite hos mamma och sen åkte jag och gjorde ett besök på bolaget och sen hem till Elinor och käka tacos! Riktigt mumsigt.. Sen åkte jag och plocka upp Micke och så åkte vi hem till mig och tog några öl och sen tog vi bussen ner på stan.. Gick till Skrubben och så satt vi där ett tag och sen gick vi till S2 och kika på Ebba Gold.. Trevlans.. :) När dom hade spelat klart så åkte Micke hem och jag gick på Liljan, hade riktigt roligt faktiskt.. Fick dansa med min gubbsnygga vaktmästare.. Hahah PINSAMT som sjutton och träffa honom på hockeyn sen eftersom ja inte kan hålla käften.. Hahah Men men, han lova att han skulle ha glömt bort det tills dess.. :P Hahah Tog bussen hem på nått vis och hoppade av tre hållplatser för tidigt för jag trodde bussen åkte fel.. Hahah Sen gick jag hem och somna på en gång tror jag.. Haha
Vakna i morse och va seg som satan men mådde inte dåligt.. Va uppe och fixa lite ett tag och sen sov jag igen till kl 19.. Gick upp då och fixa lite käk och så.. Sen kom Johanna hit och prata lite och jag har tagit nån öl.. Hon åkte och skulle hämta Johan och så skulle dom komma hit igen och köra ner mig på stan sen.. :) Få se vad den här kvällen slutar med! Roligt kommer det nog bli iaf..
Sitter och kikar på hockeyn nu.. Finland-Danmark.. Danmark leder med 3-1 och de känns riktigt bra! :)

Nu ska jag göra mig i ordning..

Puss Puss

~hihihi~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0