Första dagen!

Dagen har gått super bra! :)
Gick upp strax för kl 8 och gjorde mig i ordning och gick och tog bussen så jag var vid ishallen vid kl 9..
Visade allt jag gjort för Horndal och han va riktigt nöjd och det va precis som han hade tänkt sej! Så det kändes bra! Sen åkte vi ut till travet och prata med några stycken.. Ska hjälpa till på fredag och lördag och vara parkeringsvakt där ute när dom har nån mässa.. Sen kanske jag ska hjälpa till i cafeterian på drive-in bingon på onsdags kvällarna i sommar.. :) Spännande.. Haha Inget är bestämt ännu men Horndal frågade om jag var intresserad iaf! Sen skulle jag hjälpa Lunkan med nått, men det funka inte alls så jag får göra det en annan dag.. I morrn skulle Horndal vara hemma så jag behövde inte börja förens vid kl 11.. Skönt att de inte är så tidigt.. Då orkar jag äta frukost hemma innan jag åker! :)  Fick sluta vid kl 15 idag.. Gick till Rätt Pris och handla lite mat och sen tog jag bussen hem och nu sitter jag här och kollar på Unga Mödrar.. Det är riktigt bra faktiskt.. Skulle vilja åka till kupolen, men har ingen som vill med och jag orkar inte gå dit själv så jag blir bara hemma tror jag! Om det inte dyker upp nått..

Nu ska jag fortsätta kika..

Puss

~roligt~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0