FÖRBANNAD

Jag är så jävla arg och förbannad så det finns inte.. Mer om det sen..

I fredags vart det väldans trevligt. Jag och mamma åkte till Nordåker och skulle hälsa på Johanna.. Men hon va inte hemma just när vi kom så vi snacka med Leffe och hans brud.. Trevlans.. Sen kom Johanna och Johan och så bestämde vi att dom skulle med till Floda.. Så jag, mamma, Johanna och Johan åkte dit.. Gick in på parken och lyssna lite på Stefan och Kent och sen lyssna jag på Third Stone.. Sen körde jag hem Johanna och Johan och så åkte jag och mamma till Borlänge.. Va in på skrubben och sen på liljan! Men det va inge roligt.. Åkte hem till mamma och sov strax före kl 2..

Igår vakna jag vid kl 11.. Gick upp och käka lite och så sen åkte vi alla upp till Ängsholn och lyssna på Third Stone igen! :) Dom är absolut bäst! :) Sen åkte jag hem till mig en sväng, och sen åkte jag tillbaks till Gagnef och sen fick mamma köra hem mig.. Gick hem till Thomas och Jenny och drack lite sprit och sen åkte jag och Jenny ner på stan.. Va på skrubben och hade trevligt! Sen drog Jenny hem och jag gick till Liljan.. Mycke Mycke trevligt där.. ;) Vart dyngfull rätt fort... :P Sen vart jag bara förbannad när jag skulle hem.. Alla fråga hur jag skulle komma hem och sa att jag kunde få åka med dom men när jag väl kom ut och försökte få tag på dom som skulle köra så va de ingen som svara eller nånting så jag vart så jävla arg och besviken så jag börja gråta av ilska.. Jävligt sjukt egentligen, men jag tröttna totalt på alla just då.. Satt uppe vid parkeringen och så kom det en kille och sa att han kunde köra hem mig, men jag ville inte.. Och sen kom vakterna från Liljan och fråga vad som hänt, och lilla Lasse vart jätte orolig och trodde jag fått en smäll eller nått.. Haha Men jag förklarade hur det låg till och han fatta varför jag va förbannad för han har ju sjäv sett hur folk behandlat mig.. Så han erbjöd sig att köra hem mig, sa nej först men han tjata så han fick väl göra det då.. Hahah Ja va ju säkert jätte svårövertalad egentligen.. Hahaha Så han körde mig hem och va jätte snäll! TUSEN MILJONER TACK!! Somna nog ganska snabbt bara jag la mig sen..
Vakna vid kl 10 idag.. Full fortfarande.. Ringde och prata med Jenny och sen gick jag över till Thomas eftersom hon va där.. Sen när jag gick så glömde jag jackan för jag och Jenny prata och höll på när vi skulle gå ut.. Så jag fick springa upp igen och knacka på.. Då vägra den idioten öppna dörren.. Knacka på flera gånger och ropa och sa att jag måste ha min jacka.. Men han vägrade öppna.. Så jag fick gå hem och sätta mig och vänta på att Bodil kom hit med extra nyckeln.. Fatta att jag är förbannad.. Vilken jävla mupp jävel.. Ja vet ju att han va hemma, va ju liksom inne där 30 sekunder tidigare.. Snacka om att skämma ut sig själv eller vad man ska säga.. IDIOT JÄVEL!

Nu ska jag lägga mig och försöka sova.. Jag börjar bli bakis nu..

Puss Puss

~snyggaste~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0