Besök

Fortfarande helt slut.. Ont i varenda kroppsdel.. Vart väckt av telefonen vid halv 9 ungefär.. De va KK.. Dom hade inte fått papperna än så hon kunde inte säga så mycket.. Somnade om sedan och vart väckt halv 10 av Horndal som ringde och undra hur det gick för mig.. Ska träffa honom på torsdag kl 10.. Hoppas jag mår lite bättre då..
Annars har jag inte gjort ett skit idag.. Haft ont i magen som vanligt och just nu känns det helt ärligt som att nått sparkar nere vid livmodern.. Läskigt.. Va nyss på affären också.. Handla lite gott till i morrn så jag kanske kan få i mig lite riktig mat.. Idag har jag bara ätit en portion ris och en portion potatis.. Haha Men men, om en stund kommer Tommy hit och dricker kaffe innan han ska till jobbet.. Så jag får sällskap en liten stund iaf.. :)

Nu ska ja vila en liten stund..

Puss

~Watching you's the only drug I need~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0