Arg

Hemma från akuten igen.. Eller ja jag har varit det ett tag.. Fick sitta och vänta i 6 timmar för att någon skulle trycka på min mage i några sekunder och köra upp ett finger i röven på mig och sedan skicka hem mig.. Precis vad jag sett fram emot.. Är så jäkla förbannad och arg.. Dom tycker att jag ska ta kontakt med min Vårdcentral och be dom göra en ordentlig undersökning av mig och sedan skickas via remiss in till Falun.. Jävla idioter.. Fy fan vad arg blir.. Sitter här med feber, ont i magen, blod i avföringen.. Va på toa nyss och det såg likadant ut... Men tydligen så är det inge farligt, det är helt normalt att ha ont i magen och blöda och ha feber..
Nu hade ja ju iofs inte feber när jag va där inne, men nu har jag och det känns inge bra nånstans i kroppen.. Vill bara lägga mig ner och dö.. Då kanske dom kan kika va de varför fel när ja kommer in och inte lever.. För man måste uppenbarligen vara död, eller iaf halvt död för att få någon jävla hjälp!

Fan jag är jätte arg och vet inte vad jag ska göra.. Borde sova, men kan inte..

Puss

~förbannad på riktigt~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0