Akuten

Gick jätte bra att ha Sebban här.. Han sov hela natten..Men vaknade vid kl 6.30 så då satt jag honom vid tvn och så la jag mig i sängen.. Sov till kl 8 ungefär, sen ville han ha frukost.. Så jag fixade det och sen vid kl 9 ungefär kom Magnus och Jonathan och hämta honom.. :) La mig och vila till typ kl 15.. Då ville Uffe ha hämtning i Torsång så jag åkte dit och hämta honom och sen åkte vi hem till honom och bytte bil och sen åkte vi till Mockfjärd och hämta Titti och så åkte vi hem till mig så jag fick duscha.. Sen åkte vi och hämta Peder och gänget och så åkte vi och handla öl och sen åkte vi hem till Uffe och parta lite.. Jag tog det rätt lungt och vid kl 00.30 åkte jag och Titti ner på stan.. Hon vart kvar på Engelska och jag gick till Liljan.. De är mycket roligare om man är där själv än om man går dit med någon.. Hade iaf jätte trevligt.. :) Snyggfan va ju där såklart, han prata lite och såg allmänt glad ut.. PINSAMT! Haha Sen träffa jag Markus också.. Trevlans.. Sen hände det inte så mycket mer.. Fick skjuts hem av pizzaturken och sen la jag mig och sov..
Vaknade igår och hade världens migrän.. Tog några tabletter och la mig och halvsov lite.. Sen när jag gick upp hade det släppt men då fick jag gris ont i magen i stället.. Vilket jag haft till och från ett tag nu.. Så mamma kom ner och körde mig in till Falun.. Fick sitta där i massa timmar och fick till slut komma in vid kl 23-00 nånting.. Hon kunde inte hitta nått som var fel med livmodern eller äggstockarna så det va ju bra det iaf, men hon trodde det kunde vara nått med tarmen som finns där nere.. För det gjorde gris ont när hon va där och kika med ultraljudet.. Men fick åka hem iaf.. Men jag måste nog åka in idag igen.. Mår illa och har blod i avföringen.. Plus att jag börjar få riktigt ont igen.. Så de är väl lika bra.. Måste bara iväg och träffa Horndal först och sen göra ren i råttornas bur och fixa lite.. För antagligen blir jag kvar där inne så de är lika bra att få det gjort.. :)

Nu ska jag göra mig i ordning och gå och möta Horndal.. Han skulle komma och plocka upp mig vid statoil..

Puss Puss

~ont~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0