Swehockey.

Ja du har man varit hemma ett tag då.. Ett par bråk redan och lite tjaffs.. PMS här på hög nivå idag och igår.. Hahah Inget jag kan styra över.. Synd att det ska vara så länge bara, börja redan förra veckan.. Men men..
Igår när jag kom hem så åt jag och så tog jag en dusch! Sen hörde Micke av sig och fråga om jag vill med på Skrubben.. Så jag åkte ner och hämta honom och så åkte vi dit.. Satt där i nån timme innan jag körde hem honom igen.. Sen åkte jag hem och la mig..
Idag har jag inte gjort ett skit. Va till Soc en sväng i morse.. Avskriven därifrån nu, så nu slipper ja mer möten där om mina såkallade alkoholproblem.. Hahah Sen var det meningen att jag skulle jobba men pappa vill inte ha mig på jobbet när jag har PMS och så hade han ju hjälp från Fisa och Bozzan redan! Hahaha Fina namn dom fick då.. ;) Johanna va hit en sväng också och drack kaffe och prata lite skit.. :P Trevligt trevligt!

Ska väl snart käka lite mackor tänkte jag och sen krypa ner i sängen och följa Leksand på swehockey.se. Dom möter Rögle hemma ikväll!

Puss Puss

~I want your everything~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0