Söderhamn

Har bara varit hemma och tagit det lungt dom senaste dagarna.. Idag har jag varit på AF och pratat lite, praktiken är på g och det känns super fint! :) Just nu sitter jag på tåget på väg emot Söderhamn! Vart bestämt igår att jag skulle åka dit.. :) Ska hälsa på Hanna.. :) Blir kvar där tills på söndag! SKÖNT! Hoppar över att åka till småland nästa helg.. Ska vara hemma och fixa med lägenheten i stället.. Patrik har erbjudit sej att hjälpa mig att tapetsera.. Så de blir nog super bra bara ja kommer igång! :) Lär bara hitta nån som vill hjälpa mig med golvet.. Har kikat ut både golv och tapeter så det kommer nog bli skit bra.. :)

Nu ska jag kika vidare lite grann! :)

Puss Puss

~skönt~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0