Smält cholkad!

Somnade inte förens vid kl 1.. Hahah Blir lätt så man fastnar vid datorn när man har trevliga människor att prata med.. :) Låg i sängen idag och segade ett bra tag innan jag gick upp.. Sen bestämmde jag med Putte att vi skulle äta tillsammans på pizzan så jag och morsan åkte dit och käka med honom.. Vart en kebabsallad idag igen! 4e på rad.. Haha, men gott är det..:) Sen åkte jag hem och duschade och så körde mamma mig hem till Johanna.. Vart bjuden på vaniljglass med smält choklad och hallon på.. Riktigt mumsigt! :) Sen kom mamma och hämta mig igen och så åkte jag hem och la mig framför datorn och halv kika på en film.. Sen gjorde jag i ordning lite tacos.. Riktigt mumsigt och det vart över så nu har jag lunch till i morrn också! :)
Om Sebban är frisk i morrn så ska jag ta med mig honom ner till Lokalen och hälsa på Ingalill och barnen.. Va så länge sen! Kan ju hoppas på att min smygfavvis är där.. :) Men dom har ju blivit så stora alla barnen! :)
Annars vet ja inte vad som händer i morgon.. Blir nog bara att ta det lungt.. Är lite nervös inför onsdagen, men det kommer nog gå bra..

Ska lägga mig nu och lyssna på lite musik och chatta lite mer.. :)

Puss Puss

~you make my day~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0