Skrubben och Liljan

Har inte skrivit på några dagar nu.. Har inte haft ork eller lust..
Va iaf och hälsade på Ingalill i torsdags! Va jätte kul.. Några av barnen kände man igen och några nya va där.. Längtar tillbaks dit som sjutton.. Sen gjorde jag väl inge speciellt under resten av dagen va jag kan komma ihåg iaf.. Igår va jag och Jukka hem till Putte och hälsade på en sväng och sen vart jag grymt party sugen av det fina vädret så jag bestämde med Linnea att vi skulle gå ut.. Så jag åkte ner till henne vid kl 16-17 ungefär.. Drog till kupolen för ja tänkte jag skulle handla nått.. Men det blev aldrig så.. Sen käka jag donken mat hos Linnea..Sen ångrade hon sig och ville inte med ut så då körde hon hem mig till Micke och så satt jag där och drack några öl med honom.. Så tog vi en taxi ner på stan och gick till Skrubben.. Hade riktigt trevligt där.. Lilla Patrik va där också.. Tog med mig honom till Liljan sen.. Hade riktigt kul där också.. Träffade på Putte och Jukka där.. :) Att förklara för Jukka varför man pratar med händerna är ganska kul..Haha Skratta så ja fick ont i magen.. Sen gick jag till Skrubben vid kl 2 och vänta ut Peter så jag kunde ge honom pengar för biljetten.. Men han ville inte ha nå pengar för den.. Så det tackar vi för! :) Fast ja ska nog ge honom dom ändå idag.. Vi får se hur det blir.. Tog sällskap med Patrik upp till hans taxi och sen kom mamma och hämta mig! Snälla hon är!

Idag har jag legat däckade hela dagen.. Har haft den värsta migrän någonsin.. Jag trodde hjärnan skulle explodera.. Hade så sjukt ont i halv ansiktet också.. Kändes som att det skulle lossna.. Men vid kl 16-17 så gick det över..Skönt och nu känner jag mig som en ny människa.. Haha Väntar på att Hanna ska komma hit och så ska vi åka ner till Borlänge! Kan bli riktigt kul ikväll! :) Blir nog Skrubben och Liljan, men mycket lugnare!

Nu ska jag ringa hon och kolla om hon är på g!

Puss Hej

~du vet mycket väl~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0