Lillasyster

Hade inge varmvatten igår när jag skulle duscha, så Johanna kom och plocka upp mig och så åkte vi hem till henne och så fick jag låna duschen av hon! :) Världens minsta dusch tror ja.. Haha Sen bestämde vi oss för att åka till Borlänge..:) Åkte till skrubben! Satt där och hade kul i nån timme.. :) Skratta en hel del, vi har gjort rätt sjuka saker jag och Johanna.. Hahah Sen åkte vi hem vi kl 23 ungefär.. Va in på donken så jag fick lite mat också.. Haha.. Sen ner jag kom hem la jag mig bara och så somna ja väl vid kl 00 ungefär.. :)
Mamma väckte mig vid kl 8 imorse.. Mådde apa.. Febrig och illamående.. Så ja har legat i sängen hela dagen i stor sett.. Halv sovit lite till och från.. Men vid kl 15 så åkte jag ner och lämna lite papper på soc och sen va jag till AF.. Klart nu att jag ska få ha praktik hos pappa.. Så det känns super bra! :) Sen fick jag även ett mms på vägen hem.. Jag har fått en till liten kusin! :) Henrik har fått en lillasyster! :) Så kul! :) Käka även nyss.. Fick i mig två stora portioner med potatis och kalops! Grymt gott alltså! :) Trodde inte min mage skulle gilla det med tanke på hur jag mått idag, men de går nog bra.. :) Ska lägga mig och kika på en film nu! Finns inte så mycke annat att göra idag..







Puss Puss

~livet känns bra~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0