Lägenhet

Hejhallå!

Vart chaffis i fredags.. Det blev liljan som jag hoppades på också.. ;) Va inte så jätte skoj där. Men de va roligare än att vara hemma iaf... Snyggve är ju där jämt så.. Hahah
På lördagen vart jag extremt öl sugen så jag tog en vända på bolaget och handla lite gött och sen åkte jag och Jukka hem till Putte.. Hade riktigt skojj där faktiskt.. Alla är ju sjuka.. ;) Hahah Sen drog jag ner till Skrubben och träffa Persson, Crona och Micke.. Sen drog jag vidare till Liljan och mötte upp Jukka, Putte, Tias och dom andra.. Hade riktigt kul och träffa mycket trevligt folk, men vart rätt klen på slutat så jag gick ut strax före kl 2 och mötte upp Johanna.. Åkte hem sen och la mig.. Spydde hela natten, morgonen och förmiddagen.. Och feber på det sen.. Inge trevligt, men jag för väl skylla mig själv när jag inte lyssnar när kroppen säger ifrån! Är även dålig idag, men inte lika mycket, fast det känns värre. Har huvudvärk och är helt slut..
Men idag har vi ringt om en lägenhet iaf.. :) I morgon kl 9 ska jag iväg och kika på den.. :) Så en flytt är väldigt nära nu och jag är så glad.. Det känns superbra! :) Ska ringa lite i morgon också och prata med soc och AF och lite annat så ska nog detta lösa sig! :) UNDERBART!

Nu ska jag lägga mig och kika på en film och försöka slumra en stund..

Puss

~bästa~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0