Klädhängare

Kunde inte riktigt somna igår.. Va nog inte så bra att sova middag! Hahah, tog en sväng ner till Borlänge fram och tillbaks.. Trevligt det! :) Sen åkte jag hem och gjorde inte så mycket.. Somna väl efter mycke om och men.. Vart väckt strax före halv 8 i morse.. Drygt som sjutton och gå upp.. Men hade inte så mycke annat att välja på.. Pappa plocka upp mig och så åkte vi och lämna ett kök och sen va vi och hämta några dörrar och sen drog vi mot Falun, hämta lite grejjer där också.. :) Sen åkte vi hemåt.. Vart av släppt på VC.. Prata med nån kärring där i lite över en timme.. Kändes rätt bra att få ur sig lite tankar och funderingar.. Allt går ju framåt så de är ju bra.. :) Sen gick jag och fick min vitaminspruta.. Kulkul! Sen kom mamma och plocka upp mig och så åkte vi till Mockfjärd och hämta briketter och så va vi förbi pappa.. Dom skulle sluta tidigt så jag slapp jobba mer för idag.. Men det blir jobb på verkstan i morrn i stället.. :) Ska även försöka få tag i kvalserie biljetter i morrn! :) HoppasHoppas.. Iaf en till sista matchen, de är ju den som är roligast att gå på.. :)
Har nyss vart och hämtat pojkarna från "gruppen". Hade varit lite tjaffs så Jonathan va lite ledsen och är frotfarande.. Å ja tycker så synd om pojkarna dom har de inte lätt.. Men men, ÄLSKAR DOM MEST AV ALLT! <3 Även fast dom är extremt dryga emellan åt, men de ska ju småsyskon vara.. :) Dom tycker nog ja är dryg också.. Hahah Nu ska jag slänga mig in i duschen och sedan hitta på nått med Johanna. Får se va de kan bli.. Kanske åka ner till Borlänge och köpa en klädhängare.. Hahah Så mamma kan sluta klaga på att mina kläder ligger överallt.. Hahaha 

Dags att kila nu om de ska hända nått.. Haha

Puss Puss

~framåt och uppåt~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0