Jordgubbar

Vart att åka till Leksand igår och kika på Jensa.. Fick med mig Hanna.. Va inte så rolig match, men alltid kul att se Jensa lira.. :) Finns fan ingen som kommer kunna ta hans plats i mitt hjärta som hockey spelare.. Hahah Han är kungen av dem alla! Den bästa! :) Sen gjorde jag inte så mycket mer igår.. Tog det lungt bara.. Idag sov jag tilll kl 12-13.. Vaknade och hade ännu ondare i nacke och axlar.. Tog det lungt fram till kl 15.. Då åkte jag hem till Sara och hälsade på lite.. Va hem en sväng sen och så åkte jag ner till Borlänge.. Plocka upp Persson och så åkte vi till ICA Maxi.. Där handlade jag jordgubbar, chips och cola.. Släppte av Jenny och sen åkte jag hem igen.. Då ville mamma ha pizza så jag åkte och handlade en och så delade vi på den.. Mumsigt! Och så käka jag jordgubbar till efterrätt.. Smaka sommar på riktigt! Ska nog köpa lite mer i helgen.. :) Sen har ja inte gjort nå mer.. Sitter här och bara kikar.. Ska väl krypa ner i sängen snart.. Ska upp och i väg till VC i morrn och ta en vitaminspruta.. DRYGT!!! Sen ska jag iväg med pappa och jobba lite.. De blir nog kul. Vi brukar ha rätt kul när vi är ute! :)
Sen i morgon kväll är det ju hockey! :) Leksand mot Team Dalarna! Det blir skoj! :)

Nu ska jag kika på FB lite innan de är dags att slå igen mina blå.. :)

God natt, puss.

~mumsmums~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0