Jobbat lite

Är rätt dålig på att uppdatera bloggen just nu..

Hade iaf en trevlig lördagskväll.. Vart skrubben och Liljan som planerat! :) Va jätte skoj. Träffa på massa kul folk.. Sluta med att pappa fick komma och hämta mig och så sov jag hemma hos honom.. Va rätt bakis när jag vaknade på söndagen men inge huvudvärk eller nå sånt alls så det var en perfekt baksmälla. Hahah Mamma kom och hämta mig vid kl 14-15 typ.. Så åkte vi mot Kaljoberg.. Såg tre små gulliga älgar efter vägen.. Plocka upp Sofia och så åkte vi och lämna henne i Mockfjärd och så åkte vi hem till Gagnef.. Gjorde inte så mycket mer den dagen! :P

Igår va jag med pappa och jobba.. Vi va till Borlänge och lämna och hämta lite grejjer! Sen va jag på verkstan och slipa lite jobbiga luckor! :) Sen körde Sofia hem mig till mamma vid kl 15-16 nån gång.. Låg i sängen typ resten av dagen sen, kolla på en film och segade.. Helt slut.. Sen när jag väl skulle sova så brumma frysfan igång.. Gick knappt att somna.. Har sovit skit dåligt i natt.. Har bestämmt att den där frysen ska ut idag.. Annars vet jag inte var jag gör..

Nu ska jag nog tina lite kyckling och göra en gryta sen! :) Kan nog bli gott.. :)

Puss Puss

~flanell~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0