Jobb jobb.

Vart ingen kycklinggryta igår.. Stoppade in kycklingen med lite lök och paprika i ugnen! Vart super gott.. :) Käkade det med lite sallad.. Tog det lungt hela dagen igår tror jag..
Pappa ringde och väckte mig strax efter kl 8 i morse och så hämta han upp mig.. Vi åkte till Borlänge och lämna lite grejjer och så åkte vi och hämta lite i Falun och sen till Borlänge igen och hämta lite och så vidare till verkstan.. Har slipat några dörrar..Inte så drygt men det är inge kul när slippappret är värdelöst och så fick jag extremt ont i nacken och ryggen.. Men det va ju ett tag sen som ja slipa så det är väl inte så kontigt.. :) Nu är jag färdig med det iaf och sitter och väntar på att Bodil och Sofia ska köra iväg med lite skräp och sen ska nån av dom köra hem mig.. Faan ja måste ha en bil snart. Funkar ju liksom inte annars.. :(
Ska hem och käka lite tårta.. Jonathan fyller ju 10 år idag! :) Stor kille nu! :) Sen tänkte jag åka på hockey.. Häradsbygden mot Ludvika! Lär ju kika på Jensa.. Kan ju vara sista matchen man får se honom.. Man vet aldrig med den gubben.. ;) Haha Får se om jag får nån med mig.. :)

Nu ska jag kika vidare.

Puss

~livet går vidare~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0