Flytta

Gick super fint med lägenheten.. Ska ha den, väntar bara på att kontrakt och sånt ska skickas och så får jag nycklen till 1 april troligtvis! Enda grejjen med lägenheten var att den såg lite risig ut, å inte så lite heller.. Men det som va bra va att om jag fixade i ordning den själv så slipper jag betala hyra dom tre första månaderna.. Så det ska tapetseras i rummet, läggas in golv i hallen och köket och sen målas lite i köket och badrummet.. Känns helt okej, får göra det lite som jag vill själv.. Kan nog bli super bra de! :) Är så glad och längtar verkligen tills jag kan flytta in.. 
Gjorde inte så mycket mer igår.. Va hem till Johanna och Linda och kika på hockeyn bara.. En helt okej match som Leksand vann tack vare Pelle Prestberg!
Idag har jag inte heller gjort så mycket, varit uppe på vinden och rensat lite och plockat fram lite saker som ska med till lägenheten.. Men hittade inte allt så jag lär till mockfjärd och kika om det finns där.. Har ju saker överallt.. Haha Skulle ha vart till tandis idag, men jag har fortfarande världens halsbränna och magont så jag fixade en ny tid lite längre fram i stället.. Och helt ärligt så har jag inte råd att gå till tandläkaren just nu..

Ååh de är en hel vecka kvar innan denna månad är slut.. Ja vill liksom ha nycklen nu så vi kan sätta igång och fixa så jag kan flytta in snart! Det kommer nog bli den längsta veckan i hela mitt liv tror jag.. Haha

Ska nog inte göra så mycket mer idag. Om ja inte tar en tur till mockfjärd då vill säga..

Puss Puss

~längtar~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0