Falukorv

Igår på morgonen kom pappa och hämta upp mig och så åkte vi till Falun och hämta lite färg och grejjer. Sen åkte vi till Kvarnsveden så jag kunde prata med vaktmästaren. Fick nycklen till min lägenhet.. :) Sen körde pappa hem mig till mamma och så efter en stund så åkte vi ner till Rusta.. Köpte både tapeter och golv.. :) Kommer bli skitsnyggt.. Sen åkte vi till lägenheten med grejjerna och så åkte vi hem.. Sen så hörde Jukka av sig så jag åkte iväg med han och Putte till Insjön och fika.. Sen vart det massa bråka mellan mig och mamma. Så jag besluta mig för att åka ner till lägenheten och sova där.. Så jag fick skjuta av Putte till Mockfjärd och sen tog jag pickupen och körde lite grejjer, sen körde pappa mig till Gagnef igen och så körde Johanna ner mig till Borlänge.. Så i natt har jag sovit i lägenheten.. Känns jätte bra.. Va iväg en sväng med pappa nu på morgonen också.. Och sen åkte jag  hem igen.. Mår verkligen apa.. Haft huvudvärk sen jag vakna och riktigt förkyld också.. La mig igen när jag kom hem och sov till halv fem.. Men men, håller på att laga lite mat nu. Potatisgratäng och falukorv.. Kan nog bli mumsigt! :) Och så har jag diskat allt jag plockat upp också.. Efter käket ska jag nog lägga mig i ett varmt bad! SKÖNT!

Nej nu ska jag steka falukorven!

Puss Puss

~lycklig~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0