Elin <3

Henrics lillasyster ska heta Elin! Så sött! Tänker på gammelfarmor när jag hör det! :) Nu ser jag verkligen fram emot att åka ner i början på april.. :) Jag, syster och Calle ska åka ner då! Ska bli så skojj! :)

Idag ska jag ta det lungt är det meningen.. Känns verkligen som att det behövs.. Har sovit dåligt i natt. Har drömt en väldigt sjuk dröm. Jag var på smällen och började få värkar när vi va på väg till Leksand på hockey.. Men dom va inte så farliga så då sa mamma att blir dom värre så åkte vi till Mora BB.. Men då vart jag skogstokig och sa att jag vägra föda i Mora.. Min unge skulle fan inte bli född där.. Hahah Sen vart det bara sjukare och sjukare.. Och varje gång jag vaknat så har jag varit alldeles kall svettig och sen när jag somnat om så har jag fortsatt att drömma samma dröm.. Väldigt jobbigt! Men men, tror det är febern som har spökat lite i natt.. Haha

Nu sitter jag och väntar på att Magnus ska komma från affären och sen ska jag åka och hälsa på Putte och sen till Tommy och dricka kaffe! :) Sen har jag inte en aning om vad som händer..

Puss Puss

~släpp de~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0