Chokladpudding

Har väl inte hänt så särsklit sen ja skrev sist..
Idag har jag varit ute med pappsen och hämtat lite jobb och så.. Va skojjsigt.. Vi käka på china också! Göttgött..Men jag mitt dum pucko satt på mig mina nya arbetsbyxor idag utan att ha tvättat dom.. Snacka om att jag har fått eksem på benen.. Gör ont som faaan! Men men, ja får skylla mig själv.. När ja kom hem vid 12-13 så la jag mig och kika på en film, sen somna jag.. Trött som en gris.. Klarade inte av att hålla mig vaken.. Vaknade sen vid kl 17.. Då gick ja upp och käka lite och sen så gjorde jag mig i ordning. Tog bilen och åkte och plocka upp Johanna och så drog vi till Borlänge.. Va in på Hemmakväll och låna en film och sen åkte vi till ICA Maxi.. Handlade jordgubbar, chokladpudding och LITE godis.. Haha Göttigöttgött de siddu! Sen åkte vi runt lite, kom ju på att Challe har flyttat. Så vi åkte och kika om vi skulle hitta på vart.. Då såg jag Lovisa ute på deras gård så vi svängde in och så gick vi in och hälsa på en sväng! Kul att träffa dom igen! Är glad för deras skulle att det går bra och så! :) De är dom värda! Sen åkte vi hemåt.. Släppte ja Johanna och så åkte jag hem.. Har sett på en film och käkat lite gott och nu sitter jag och pratar med Olander som vanligt.. Alltid lika kul! :) De är väl dags att sova snart tror jag.. Så vi säger väl så för idag!

God Natt

~korståg~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0