Avesta/Hedemora

Pappa kom och hämta mig igår, så körde han mig till Micke i stället.. Där va Putte, Micke, Jukka, Håkan och Tias.. Prata lite skit och fick ganska på en gång reda på att ja va tvungen att vara chaffis.. Haha Vart även bjuden på lite käk.. Grillat rådjurskött, potatisgratäng och champinjonsås.. Riktigt mumsigt.. :) Vid kl 19 kom mamma och hämta upp mig och Jukka.. Släppte av Jukka hemma hos honom och så åkte ja hem med mamma och så hoppa hon ur.. Åkte till Gröntuv och plocka upp Håkan som va hem och duscha en sväng och så åkte vi hem till Micke igen.. Strax efter kl 21 åkte vi mot Avesta.. Åkte vill Kings Arms.. Va där ett tag till Håkan åkte ut för att han hade väst på sig.. Haha Då åkte vi till Hedemora.. Va in på en MC Klubb där.. Va rätt trevligt, men jag var så trött så jag ville bara hem.. Vid kl 3 så åkte vi hemåt.. Va även in på donken så jag och Håkan fick lite mat i magen! :) Dom tre nissarna i baksätet sov som stockar.. Haha Söta pojkar de där, kolla bilden.. Hahah Släppte ur dom i Boan och sen körde jag hem Håkan och sen åkte jag hem.. Va hemma kl 4.30..  Behöver jag säga att det var extremt skönt att krypa ner i sängen.. Somna på 1 minut tror jag.. 
Sov till kl 14-15 idag med.. Ruggigt skönt kan jag lova.. Har inte gjort så mycket mer idag.. Käkat lite jordgubbar och grädde.. :P Just nu sitter jag och lyssnar på musik och tar en kall öl.. Inte helt fel.. Är ledig i morgon också så det känns rätt okej. :)





Nu ska jag krypa ner i sängen och glo på en film.. Olander skulle sova tidigt idag så jag har ingen att prata med på FB ikväll.. Haha Så risken att jag somnar tidigt är ganska stor.. Hahah

Säger god natt nu ivf..

Puss

~bad~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0